Customer Service Officer (m/v)

 

Als Customer Service Officer ben jij verantwoordelijk voor onderstaande:

  • Het eerste aanspreekpunt zijn voor de klanten wat betreft transportmogelijkheden;
  • Ontvangen, accepteren, registreren (inboeken) van klantenorders;
  • Op de specifieke klantenportaalsites het volledige proces opvolgen van A-Z – van ontvangst tot levering;
  • Verstrekken en verkrijgen van de nodige informatie om een vlotte ophaling van goederen mogelijk te maken;
  • Waken over het correct opvolgen van alle klanten gebonden procedures en werkinstructies en indien nodig actie ondernemen (communiceren van wijzigingen/…);
  • Aannemen van klachten en indien nodig uitbesteden naar de betrokken dienst;
  • Opvolgen van de algemene dienstverlening en rapporteren van eventuele bottlenecks.

Je Profiel

– Je bent stressbestendig, gezien de werkdruk vaak hoog ligt;
– Je bent een kanjer in administratie;
– Je bent een geboren communicator;
– Je werkt in “een vaste late” – standaard dagelijks tot 19u.
 

Aanbod

Een uitdagende functie in een groeiend internationaal bedrijf, marktconform salarispakket en opleiding door ervaren collega’s.

Interesse in deze job?

Stuur uw cv naar valerie.vanhaver@transuniverse.be 
of bel voor meer info naar Valérie Van Haver op +32 9 253 31 88