Customer Service Officer (m/v)

 

Als Customer Service Officer ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant wat betreft het inboeken van klantenorders,
opvolging van zendingen, wijzigingen van ophaling, klachten, vragen over planning…
Deze dienst staat volledig ten dienste van de klant. Ons motto = klant is koning!

Je Profiel

– Je hebt een bachelor/master in een logistieke richting of je bent evenwaardig door ervaring;
– Je bent stressbestendig, gezien de werkdruk vaak hoog ligt;
– Je bent communicatief sterk: je drukt je makkelijk uit en hebt een commerciële feeling;
– Je werkt nauwkeurig en punctueel, kan organiseren, maar kan vooral prioriteiten bepalen;
– Je bent klantgericht (zie ons motto!)
– Je drukt je gemakkelijk uit (schriftelijk en mondeling) in het Nederlands, Frans & Engels
– Je werkt in “een vaste late” – bijvoorbeeld van 11u-19u.

– Kennis van ERP-systemen, baantransport en CMR-wetgeving is een pluspunt.

Aanbod

Een uitdagende functie in een groeiend internationaal bedrijf, doorgroeimogelijkheden, marktconform salarispakket en opleiding door ervaren collega’s.

Interesse in deze job?

Stuur uw cv naar valerie.vanhaver@transuniverse.be 
of bel voor meer info naar Valérie Van Haver op +32 9 253 31 88