Customer Service Officer (m/v)

 

Als Customer Service Officer ben jij verantwoordelijk voor onderstaande:

  • Het eerste aanspreekpunt zijn voor de klanten wat betreft transportmogelijkheden;
  • Ontvangen, accepteren, registreren (inboeken) van klantenorders;
  • Op de specifieke klantenportaalsites het volledige proces opvolgen van A-Z – van ontvangst tot levering;
  • Verstrekken en verkrijgen van de nodige informatie om een vlotte ophaling van goederen mogelijk te maken;
  • Waken over het correct opvolgen van alle klanten gebonden procedures en werkinstructies en indien nodig actie ondernemen (communiceren van wijzigingen/…);
  • Aannemen van klachten en indien nodig uitbesteden naar de betrokken dienst;
  • Opvolgen van de algemene dienstverlening en rapporteren van eventuele bottlenecks.

 

Jouw Profiel

– Je bent stressbestendig, gezien de werkdruk vaak hoog ligt;
– Je bent een kanjer in administratie;
– Je bent een geboren communicator;
– Je bent flexibel in werkuren (Vb: voor 1 bepaalde klant tot 19u).
 

Aanbod

Een uitdagende functie in een groeiend internationaal bedrijf, marktconform salarispakket en opleiding door ervaren collega’s.

Interesse in deze job?

Stuur uw cv naar sofia.ditoras@transuniverse.be  of bel voor meer info naar Sofia Ditoras op +32 9 253 31 88