Eind juni organiseerde Transuniverse een informatiesessie voor zijn klanten. Deze was een schot in de roos! Ruim 50 klanten maakten kennis met de nieuwste trends in CMR, cargoverzekering en automatisatie. Ook de aanverwante diensten die Transuniverse aanbiedt kwamen aan bod.
Tijdens de infosessie lichtte onze verzekeringsmakelaar de grote lijnen toe van de CMR-wetgeving en de bijhorende schadedekking. Hij benadrukte dat niet alle schade door de CMR wordt gedekt en dat een extra verzekering soelaas biedt. Daarom biedt Transuniverse zijn klanten een ‘all risk’-verzekering aan, zo legde hij uit.
Het tweede luik van de infosessie focuste op automatisatie. Transuniverse zet fors in op procesautomatisering en digitalisering om niet alleen efficiënter te werken, maar ook om de communicatie met de klanten te verbeteren. De deelnemers kregen meer uitleg over de voordelen van automatisatie en over de plannen van Transuniverse op dit gebied.
Nadien, tijdens de netwerkborrel, kregen ze ruim de tijd om de sprekers extra uitleg en toelichting te vragen.
Nieuwe sessie over duurzaamheid
Het succes van deze eerste infosessie en de mooie opkomst zet ons aan om dit initiatief te herhalen. Binnen enkele weken krijgt u een uitnodiging voor een sessie over ‘sustainability’ en wat Transuniverse op dit gebied kan bieden. Duurzaamheid speelt een steeds grotere rol voor onze klanten. Wij willen dan ook met hen samenwerken om hun objectieven te behalen. Hou uw mailbox in de gaten!
Ontdek hier enkele sfeerbeelden van het event.