Transuniverse Ro S.R.L., de Roemeense dochter van Transuniverse Forwarding, is nu ook actief in ‘shared services’ voor derden. Ze verzorgt al meerdere jaren verschillende administratieve diensten voor het moederbedrijf, maar sinds kort kunnen ook derde bedrijven er een beroep op doen.
Transuniverse Forwarding is sinds 2010 met een eigen kantoor in Constanta aanwezig. Inmiddels telt ons dochterbedrijf zo’n 33 medewerkers. Oorspronkelijk is het opgestart om de hoofdzetel in Wondelgem administratieve ondersteuning te bieden, zoals de opvolging en verwerking van de in- en uitgaande facturatie. Dat alles verlicht de werklast voor de medewerkers in België aanzienlijk. Zo kunnen zij zich meer focussen op de operationele activiteiten en de planning van alle transporten. Na enkele jaren kreeg Transuniverse Ro ook een functie van controletoren: voor een aantal grote klanten met complexe goederenstromen houdt het toezicht op de hele supply chain.
Sinds kort verleent Transuniverse Ro ook administratieve diensten aan derden. Het bedrijf heeft nu een Belgische bedrijf als eerste externe klant. Die supportfunctie behelst onder meer order input, facturatie, voorbereiding van douanedocumentatie, controle van inkomende facturen , enzovoort. Nu het pad geëffend is, kunnen ook andere Belgische en buitenlandse bedrijven hun administratieve taken laten uitvoeren door de ervaren Roemeense ploeg.
Wil u hierover meer informatie? Neem dan contact op met Michel Nierinck +32476230094 of Michel.nierinck@transuniverse.be