Nieuwe huisstijl

Een nieuwe structuur, daar hoort een nieuwe huisstijl bij. Die geeft alles wat met Transuniverse Group te maken heeft, een modern, eenvormig én onmiddellijk herkenbaar gezicht. Van trucks en website tot visitekaartjes.

De nieuwe huisstijl past in het streven om Transuniverse actiever in de markt te profileren als een bedrijf waar je beter niet naast kijkt.

“Het maakt ons meer zichtbaar en het draagt de boodschap uit dat we weten wie we zijn en waar we naartoe willen”, benadrukt operations manager Kevin Van Ongeval. “We gaan ervoor. We zetten dit jaar alvast heel mooie cijfers neer.”

De basiskleuren blijven zwart, groen en wit, maar ze worden in een strakker jasje gegoten en over de hele lijn consequenter doorgetrokken. Op de nieuwe website bepalen zij het algemeen uitzicht. Op visitekaartjes dragen ze mee de slogan ‘We ship, we handle, we store, we care’ uit.

Zij tooien binnenkort ook een zestigtal opleggers van onderaannemers. Eerst zijn dertig voertuigen aan de beurt die nationaal worden ingezet. In een tweede fase volgen nog eens evenveel trailers die op internationale routes bollen. Zo wint Transuniverse Group nog wat meer aan visibiliteit.

Transuniverse groupage vrachtvervoer
play_circle_filled

Omhoog