Neem deel aan onze webinar over het nieuwe klantenportaal

Vorig jaar nam Transuniverse zijn vernieuwd klantenportaal in gebruik. Sindsdien ervaren talrijke klanten de vele voordelen ervan. Het gebruik van het webportaal willen we verder uitbreiden, zodat alle klanten kunnen genieten van deze efficiëntere communicatie en dienstverlening. Daarom organiseren we op 17 en 18 april 2023 een webinar om de verschillende voordelen beter uit te leggen en de efficiëntiewinsten te tonen.

 

Via het klantenportaal kunt u uw orders rechtstreeks invoeren. Het biedt extra voordelen, zoals het aanhangen van documenten, een efficiënte ‘track & trace’, het opvolgen van de status van de zending, het eenvoudig opvragen van facturen en andere documenten zoals een Proof of Delivery (POD), enzovoort. U geniet met andere woorden van een grotere visibiliteit doorheen de volledige (administratieve) keten.

Om deze voordelen nader toe te lichten en uw vragen te beantwoorden, houden we een webinar op 17 en 18 april. Deze duurt zo’n uur en u kunt de dag kiezen die u het best schikt. Klik hier om u in te schrijven. Wij verwelkomen u graag op deze informatieve sessie!

play_circle_filled

Omhoog