Teamlead/Supervisor Customer Service

Teamlead/Supervisor Customer Service (M/V/X)

Transuniverse Forwarding is sinds 1983 actief in de groupage- en transportsector. Vanuit onze kantoren in Wondelgem, Parijs en Roemenië hebben wij door de jaren heen een netwerk opgebouwd bestaande uit vaste klanten en trouwe agenten.

We zijn gespecialiseerd in groupage naar Oostenrijk, de Baltische Staten, Benelux, Cyprus, Oost-Europa, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Ierland, Iran, Italië, Portugal, Spanje, Scandinavië, Zwitserland, Maghreb, Algerije, Ex-Joegoslavië, Turkije en de Verenigde Staten.

Bij een groeiend bedrijf horen natuurlijk steeds meer werknemers. Daarom zijn wij op zoek naar jou!

 

Wat doet een Teamlead/Supervisor Customer Service? 

Je staat in voor het efficiënt functioneren van de afdeling. Hierbij begeleid, coach en motiveer je jouw team. Je brengt hen steeds op de hoogte van de nieuwe flows en klanten. Je stelt ook de werkverdeling en verlofplanning op voor het team. Bij afwezigheid zorg je voor de nodige overdracht aan de hand van handleidingen, een procesboek en werkinstructies. 

 

Als eerste aanspreekpunt voor de klanten ben je (A-Z) verantwoordelijk van ontvangst tot levering. De informatie en opdrachten registreer je in het TMS-systeem. Daarbij hoort het ontvangen, accepteren en registreren van de klantenorders. Ook het opsporen van pakketten of verzamelen van basisgegevens behoren tot jouw takenpakket. Je volgt de klantgebonden procedures op en bij klachten onderneem je de nodige acties. Je rapporteert en volgt eventuele bottlenecks op en zoekt samen met jouw team naar verbtervoorstellen. 

 

Wat zijn jouw talenten en vaardigheden?

  • Je bent een problem solver en onderneemt hiervoor de nodige acties.
  • Het aansturen en begeleiden van een team geeft je energie.
  • Flexibel werken is voor jou geen probleem, daarnaast houd je van uitdagingen.
  • Punctualiteit en prioriteiten stellen behoren tot je sterke troeven. 
  • Jouw sociale en communicatieve kwaliteiten maken dat je zowel zelfstandig als in team goed presteert.
  • Je beschikt over de nodige telefoontechnieken om zowel commercieel als klantgericht met de klanten te communiceren.
  • Je voelt je goed in een adviserende rol en werkt hiervoor nauw samen met het management team.
  • Een goede talenkennis Nederlands, Frans en Engels is vereist.
  • Beschik je over kennis van het ERP-pakket Navision? Dan heb je alvast een streepje voor.

 

Wat heeft Transuniverse Forwarding jou te bieden?

Je komt terecht in een enthousiast team binnen een groeiend internationaal bedrijf! Je ontvangt een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen. Er zijn steeds mogelijkheden tot interne en externe opleidingen.

 

Ben je ervan overtuigd dat jij de persoon bent die wij nodig hebben?

Twijfel zeker niet om jezelf aan ons voor te stellen. Dit kan door te mailen naar elfi.vangoethem@transuniverse.be. Nadien nodigen we je graag uit voor een eerste kennismaking. 

play_circle_filled

Omhoog