Customer Service Officer

Customer Service Officer (M-V-X)

 

Als ondernemend familiebedrijf en groepagespecialist sturen we de volgeladen vrachtwagens de baan op via ons sterk partnernetwerk B2B naar Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika. We zijn creatief in het zoeken naar oplossingen, met de nodige focus op kwalitatief resultaat dankzij onze kennis, ervaring- en onze betrokkenheid met respect voor zowel interne al externe partijen.

Is respect belangrijk voor je en kijk je met een open blik naar de dingen? Voel je je betrokken en verantwoordelijk voor wat je presteert met de focus op een kwalitatief resultaat en ben je flexibel ingesteld? Dan pas je alvast bij onze organisatie! Lees dan even verder:

 

Omschrijving van de functie:

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant wat betreft transportmogelijkheden, opdrachtenacceptatie, opvolging van zendingen, wijzigingen … Dit alles ten behoeve van een correcte klantenservice en customersatisfaction.

Het ontvangen, accepteren en registreren van klantenorders behoren tot jouw dagelijkse taken. Dit doe je op specifieke klantenportaalsites. Je verstrekt en verkrijgt de nodige informatie voor een vlotte ophaling en levering. Je zorgt ervoor dat de informatie correct overgedragen wordt in het TMS systeem.

Je bent de schakel tussen de klant, onze nationale & internationale planners en agenten. Een ander aspect van jouw job is het behandelen van klachten, tot slot sta je in voor de maandelijkse rapportering.

 

Competenties en vaardigheden:

  • Je kan terugvallen op een eerste ervaring in een gelijkaardige functie in een logistieke omgeving.
  • Je bent stressbestendig gezien het drukke en dynamische karakter van de functie.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt daarbij oog voor detail, bovendien kan je goed prioriteiten stellen.
  • Je bent een problem solver en bent in staat proactief oplossingen te bedenken, daarbij durf je initiatief nemen.
  • Je sociale en communicatieve vaardigheden zorgen voor een vlotte opvolging.
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Een goede talenkennis Nederlands en Engels is vereist. Kennis Frans is een pluspunt, net zoals elke andere bijkomende taal.

 

Aanbod:

Naast een goede werksfeer, gezellige afterworks, jaarlijkse teambuilding en personeelsfeest, alsook tal van initiatieven in het kader van welzijn (soep in de winter, gezonde themadagen, …) zit dit in het loonpakket:

We bieden een voltijds contract van onbepaalde duur, met flexibele werkregeling, in het paritair comité 226. Na de inwerkperiode kan je gebruik maken van twee dagen thuiswerk per week. 

Loon bespreekbaar volgens ervaring, inclusief: maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, opleidingsbudget & laptop.

 

Interesse?

Twijfel zeker niet om jezelf aan ons voor te stellen.

Dit kan door te mailen naar elfi.vangoethem@transuniverse.be  

Nadien nodigen we je graag uit voor een eerste kennismaking

play_circle_filled

Omhoog